sobota, 10 sierpnia 2013

Pamiętniki z wakacji



Cześć Kochani!

Jak mijają Wam wakacje? Ja dopiero teraz zdałam sobie sprawę z tego, że został niecały miesiąc i znowu powrót do szkoły... Postanowiłam dodać zdjęcia z moich dotychczasowych wakacyjnych wycieczek. Mam jednak nadzieję, że to nie koniec, i że uda mi się odwiedzić jeszcze kilka ciekawych miejsc.

Dusseldorf, Niemcy

Amsterdam, Holandia

Kazimierz Dolny, i moi kochani chłopcy<3

Dusseldorf, again
Krefeld, Niemcy

Nałęczów i 40rocznica ślubu moich przyszłych Teściów

Scheveningen, Holandia

Amsterdam, Holandia

wypad na ryby, haha

Dusseldorf, Niemcy

Belgia, w drodze do Westerlo

gdzieś tam

a tak wyglądam 10minut po wstaniu z łóżka 


piękne słoneczniki od mojego kochanego K.<3

Scheveningen, Holandia




Mam do Was jeszcze jedno pytanie.. Znacie jakieś ciekawe sklepy internetowe z sukienkami? Szykują mi się 2 wesela, a w popularnych sieciówkach niczego nie znalazłam :| 

Buziaki,
Asia 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz