niedziela, 8 września 2013

Pierwsze wrześniowe dni

Cześć kochani!

Jak minęły pierwsze, szkolne dni? U mnie strasznie.. Nie minął jeszcze tydzień, a ja już jestem wykończona i przerażona zbliżającym się.... egzaminem dojrzałości! Br, kto to wymyślił? Mam tyle dylematów w głowie. Nie mam pojęcia co chcę robić w przyszłości, kim chcę być, jaką drogę sobie obrać i przede wszystkim co zdawać na maturze.. Te kilka dni w szkole pozwoliły mi się przekonać jak ciężki rok przede mną. Po powrocie ze szkoły i zjedzeniu obiadku siadam do lekcji i tak mijają moje dni. Chciałabym już mieć to wszystko za sobą.. Niech nadejdzie maj, albo czerwiec!
Dodatkowo słońca jest coraz mniej. Swoje ulubione sandałki pora zamienić na jesienne botki, a letnie sukienki na jeansy i kurtki. Nie lubię jesieni. Mam dla Was kilka fotek z moimi ulubionymi koturnami, których jeszcze na blogu nie było.. Jak to możliwe?








butki - kupione w Niemczech / bransoletka - gift / spodnie - H&M / koszula - cropp

Miłego dnia,
Asia

6 komentarzy:

  1. So pretty! Love the heels!

    PS. We've a $150 giveaway to Nasty Gal on our blog! Check it out, if you'd like!

    xx
    Davie and Erica

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne buty, a kiedy jakiś nowy outfit??

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie witasz wrzesień:) piękny uśmiech! ściskam

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne buciki,ja niestety nie mge nosic bo jestem troszke wysoka a nie lubie sie zbytnio z tlumu wyrozniac;p;D

    OdpowiedzUsuń