środa, 24 kwietnia 2013

Mix


"Kociołki"


Cześć!
Przepraszam, za moją długą nieobecność, ale naprawdę doba teraz jest dla mnie za krótka. W szkole jest straszne zamieszanie związane z dniem otwartym, na który zapraszam gimnazjalistów w piątek, ktoś ciągle coś ode mnie chce, mam mnóstwo sprawdzianów, zaliczeń, testów, kartkówek, bo od poniedziałku mam miesięczną przerwę od szkoły - jadę na praktyki. Także z praktykami też spore zamieszanie i ogromny problem z dojazdem.. Poza tym mam zły okres w życiu prywatnym.. same zawirowania.. Nie mam nawet pomysłu na nowy sensowny post, ale w piątek powinnam dostać zdjęcia z sesji dotyczącej hotelarstwa także chętnie je Wam pokaże. Buszowałam ostatnio po sklepach i muszę powiedzieć, że jestem troche zawiedziona asortymentem z niektórych sieciówek.. Wszystko szyte na jedno kopyto, te same projekty, te same odcienie.. co prawda znalazłam mnóstwo pięknym butów, ale nie na moją kieszeń.. Także zakupy skończyły się w kosmetycznym. Postawiłam na regenerację i odżywianie - maseczki, odżywki do włosów, paznokci, kremy nawilżające, balsamy itd.. Trzeba doprowadzić się do porządku po zimnie.. No nic.. zostawiam Was z tą bezsensowną notką i jak tylko ogarnę swoje sprawy wracam z nowymi postami!




Buziaki, A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz